ZEL.AM
Hamm 9/2005 (15-18.9.2005)
Vyjíždím ve čtvrtek směr Brno a přes Třebíč, Jihlavu a Veselí nad Lužnicí jsem
chtěl dorazit večer do Prahy kde jsem měl v plánu přespat. Jenže už ze Svinova
odjíždíme + 25 minut, důvod se mi nepodařilo zjistit.Doufal jsem, že něco stáhnem cestou do Brna, ale bohužel můj přípoj v Brně odjel....změnil jsem tedy
plány a jedu přes Vysočinu do Prahy přímo..Vystoupil jsem na Libni a prošel si
ještě trat na Hl.n pěšky přes vítkovský tunel, potkal jsem na Vítkově jednoho holanďana co
fotil vlaky a pokoušel jsem se mu vysvětlit že nápis Vítkov centralle nemá brát
vážně....Takže spím v Praze a ráno vyjíždím R směr Mnichov, cesta je v pohodě až
do Plzně, tam nás převzali 2 brejlovci a nějakéj vozmistr co dělal brzdu to
pěkně odflákl....vysvětlím...Jelikož jsem docela dost čubrněl z okna a fotil
trať kterou jsem jel poprvé, nemohl jsem si nevšimnout, že se z posledních 3 vozů
od podvozků valí slabý kouř, následně už začalo být jasné že koutoučové brzdy jsou zabržděné po dobu cca 40 Km, šel jsem se ještě raději zeptat do
hospody
jestli nespálili hranolky??????????potom jsem ihned informoval průvodčí a
vlakvedoucí že je třeba zastavit v nejbližší stanici vlak a mrknout se po
brzdách....vlakvedoucí dala info do Blížejova a tam nás na zastavili. Ještě že
tak, u jídelnáku už začínal povozek hořet, a staniční dělník ho hasičákem z vozu
uhasil, potom jsme po odbrždění dojeli pomalu do Domažlic a tam jsme se zbavili
problémových vozů a se zpožděním pokračovali se šílenou soupravou 2 brejlovci a
3 vozy směr Mnichov. Z Mnichova jsem potom
pokračoval ICE směr Kassel a Hamm kde jsem měl v sobotu nějakou práci a večer jsem
se vydal zpátky domů. Měl jsem v plánu jet z Frankfurtu rychlíkem 353 přímo do
Prahy, bohužel jsem ve spěchu trošku zadrbal a místo do Kolína Hbf jsem dojel na
letiště Kolín-Bonn, můj plán byl tím pádem v háji, než sem se dostal do
Frankfurtu můj R 353 už byl někde poblíž Hannau. Změnil jsem teda plán cesty a jel
jsem ICE do Norimberku a potom s přestupy v Marktredwitz a Chebu jsem dorazil do
Prahy až v 11:30.Cestou v ICE z letiště do Frankfurtu jsem si sedl hned za
strojvedoucího a jelikož vlak byl prázdný, navázal jsem kontakt se strojvedoucím
a celou cestu až do Frankfurtu jsme se bavili. byla to
sice domluva jako hluchý s němým ale něco jsme si rozuměli. Bylo to super, jeli
jsme i rychlostí 300 Km/hod ,ale můžu Vám říct, že to z čela vlaku není vůbec
žádná rychlost. Cesta do Ostravy
až na zpoždění (jak typické pro ČD) proběhla v pohodě.
Cestoval jsem na Eurodomino-teď stojí 3 denní Německo 152 €...........
JINAK MUSÍM OPĚT KONSTATOVAT ŽE PO NÁVRATU Z NĚMECKA DO OSTRAVY A DO ČESKA VŮBEC
,JE MI VŽDYCKY NA BLITÍ Z NAŠEHO VŠEOBECNÉHO BORDELU A ŠPÍNY KAM SE PODÍVÁŠ. No
nedá se nic dělat, narodil jsem se v Česku a tak to musím nějak vydržet.
zde
video z ICE........... vjezd do Frankfurtu nad Mohanem
, velikost 18 MB mpeg2