|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Medvěd a jeho zátež, obří odlitek... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 snímky z 30.9.2012, stroj byl původně nasazen na výkon železného,
kdy v 19 hodin odvezl 4 prázdné veroniky na Mittal a ukončil tak navždy
přepravy surového železa do Vítkovic |
Poté byl nasazen ke složení 13 vozů bram na koleji k11 ve válcovně |
a kolem 23 hodiny bylo pomalu hotovo.
Zbývá ještě postrk na Feronu kde poslední dobou dojíždí značná zátěž až
kolem 100 vozů denně. |
Zde vozy z Ferony miří zpět do Košic |
|
|
|
|
|
|
Několik záběrů z 29.9.2012 |
Jde o předposlední směnu v přepravách surového železa v historii výroby
oceli ve Vítkovicích, |
od října 2012 ocelárna údajně končí a to na pořád a definitivně, |
pravdou ovšem je, že těchto zpráv o zastavení ocelárny už bylo několik a
nakonec ocelárna po nějaké delší odstávce opět jela..., no uvidíme co
přinese čas. |
Mittal, Severní nádr., jezdí se proti stůj, neviditelní opět vybrali měď a
zabezpečovačka je ochromena.Ochranka tam sice je, ale jaksi nemůžou být
všude že? |
|
|
|
|
|
Ranní sluníčko a cersta přes most via Ostravice, kouzelná podívaná pro
všechny romantiky, tohle mi bude chybět. |
Zde již připravená zátěž pro Vítkovice, nedalo mi to a musel jsem to vtom
slunci cvaknout. |
|
|
Zde v tomto místě začíná spoj. kolej značně stoupat, tady je nutno nasadit
plný výkon mašiny a zátěž cca 500 tun vyhrabat s úžasnou rychlostí do 20km
na kopec...tohle místo jsem měl rád. Od září tam dali kvůli rozhledovým
poměrům na přejezdu jen 10 km/h a tak se začíná rvát až od přejezdu, za
mokra docela problém... |
|
|
|
|
|
Mittal, pod Vys. pecemi |
729 právě zvážila verony a odstaví je na 11 koleji |
|
|
Mittal |
|
|
|
|
|
Mittal-Severní nádr. |
Vlastik jede, příčná závora zatím celá, ovšem za 10 hodin bude vše
jinak... |
714.811 CNG krátce po příjezdu do vítkovického depa, červen 2012 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 záběrů z mrazivého dopoledne 11.2.2012. Dolní nádraží. |
Ten den bylo neuvěřitelných -19 st.C. |
Ocelárna Evrazu ovšem pracuje i v těchto silných mrazech, zde železný čeká
na vylití veronik. |
Všimněte si bílého kouře z výfuku lok., za těchto mrazů jsem měl občas
pocit že parní trakce neskončila v ČSSR v roce 1980. |
Ferona |
|
|
|
|
|
Příjezd na Dolní n. byl okořeněn čekáním na stůj u vjezdu.
|
4x z pracoviště zvaného konti, zde v hale se nakládají bramy k odvozu do
válcovny |
Příjezd do haly je okořeněn velmi ostrým obloukem. |
|
Souprava se po složení vrací k nakládce. |
|
|
|
|
|
Tygr konečně vypuštěn z klece depa do výběhu vlečky... |
Z počátku mu to na sněhu poněkud klouzalo, po zastřižení drápků už šlape
jak má... |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 snímky ze zkušebního provozu lok. ř. 714.010.s CNG pohonem.
Měl jsem možnost osobně poznat stroj při posunu ve Válcovně, dojmy jsou
velmi kladné i když mašinka má ještě mouchy jako každý nový nebo
rekonstruovaný stroj, ty se ale doufám postupně vychytají...
Jako klady bych uvedl tichost obou motorů, ekonomický provoz, takřka
nulové emise z CNG, kdy z výfuků jde opravdu snad jen trošku vodní páry,
skvělý výhled ze stanoviště, teplo na stanovišti, EDB a další. A sílu to
má jako hrom!!! Rozjezd 700 tun zátěže na stoupání 16 promile navíc v
oblouku, to je na 500 kW výkonu úctyhodné. S jedním motorem o výkonu 250kW
jsem u posunu jezdil běžně v rovině se zátěží 900 tun . |
|
|
|
|
|
Mittal váha |
Nádherné sluníčko doprovází 740.660 při foukání vlaku na |Dolním nádraží. |
Elektrohuť, kolej h10 T239.1010 čili 239.5010 |
EVS |
květen 2012 |
|
|
|
|
|
|
|
Lego 1010 před kovárnou ve Vítkovicích |
Mittal |
Mittal, vítkovické zhlaví dopravny Sever |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Avataři na Dolním odvážejí prázdné wapky. Co říkáte na nový lak? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavel na konti, konečně se dostal z Nové haly ven |
|
|
|
|
|
|
|
660tka |
Zátiší se sloupy na bývalém osobním nádraží |
|
Snímeček z Nové huti Lakšmíta Mittala |
Dolní, východ s Lumírem V. |
|
|
|
|
|
A tady něco pro Luboše, ranní světlo nic moc, bohužel. |
Západní, h7 |
|
Horní |
|
|
|
|
|
|
Štramberák čeká na volno směr OV |
Zde štramberák již zpět s vápnem na Západním nádraží |
Tome, vítéj na směně A |
Úzká, mašinka posunuje s loženýmy opleny se štětovnicema |
Zde opět úzká při přepravě šrotu pro konvertory ocelárny, říkáme tomu
koryta |
|
|
|
|
|
Šrotiště, v pozadí šibuje úzká s korytama |
Konti mašinka se vrací na b4 |
Hutní lego na koleji h3 před váhou čeká na naložení rakety... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Autor webu, zde zachycen na 729.504, Východní nádr., foto Tomáš Drápal |
Mittal |
Podzim se blíží, srpen 2011 |
Stroj přezdívaný druhá huť před chvílí přistavil vápno k vykládce na koleji h12
ocelárny... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Traťový stroj bere východ na Dolní nádraží, zde kříží tramvajvou trať na
ulici Ruské |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Avatar se vrací po soustruhu |
|
|
|
|
|
Železný na Západním nádraží, tentokrát se třemi veronikami |
Depo, po ranní směně 23.5.2011 |
Západní |
Západní |
Západní |
|
|
|
|
|
Štramberák na Východním nádraží |
729.616 na mostě přes Ostravici |
Mittal |
Železný na Mittalu |
Cestou z haldy Hrabůvka |
|
|
|
|
|
Úzká Evraz |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 snímků z deštivého dne, 660tka táhne vedená zkušeně Lumírem východ
na Dolní |
Celý den lilo jako z konve, atmosféra snímků to jasně dokládá, ty
slovinské vozy jsou parádní a na naší vlečce jsou vidět minimálně. |
|
|
Kovárna se vrací z Kunčic |
|
|
|
|
|
5 snímků ze dne otevřených dveří, je 1 Máj 2011 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U haldy v Ostravě-Hrabůvce můžete potkat i stroj řady T419 |
14.4.2011 probíhaly zkoušky nového ešusu, lok řady 729 sune ešus ze
spojovací koleje Vítkovice-Mittal na ostravské vítkovické nádraží |
Zde již souprava po odvěšení poblíž perónů, Ostrava-Vítkovice SŽDC |
Na tomto snímku se jednotka vrací zpět do výrobního závodu po zkouškách |
Náklad vjíždí na Východní nádraží na 1 kolej |
|
|
|
|
|
Večerní snímek ze šrotiště Evrazu, k15 |
|
Medvědi tlačí vozy po obsluze rourovny, zde u kříže před Horním nádražím |
T419 obsluhující válcovnu v místě zvaném třetí zářez |
Západní nádraží |
|
|
|
|
|
Evraz, šrotiště, kolej k15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Železný míří k ocelárně Evrazu |
|
|
A zde již s prázdnýma Veronikama točí železný další nekonečné kolečko
Evraz-Mittal |
Medvěd se vrací strojně z Dolního nádraží |
|
|
|
|
|
Horní nádraží, kolej k13 |
|
740.631 |
Traťový stroj šibuje na Horním |
|
|
|
|
|
|
Dispečerský stroj odvezl zátěž na Feronu a strojně se vrací zpět |
Válcovna a konti v jednom posunovacím obvodu, je třeba se domluvit, zákon
schválnosti praví že buď nejede nikdo nikde nebo najednou všichni
potřebují na stejné místo |
2 x mašinka konti s Jarkem Kohlerem, zde u budovy nových šaten |
Horní nádraží |
Stavědlo 1 a váha na Horním nádraží |
|
|
|
|
|
2 snímky z industriálního prostředí v ocelárně Evrazu,
zde kolej směřující na takzvané mosty, koleje a8+a9 kde se naváží k vykládce vápno,
koks a jiné přísady
|
|
Traťový stroj 740 660-6 sloužící noční směnu na Horním nádraží právě
odpočívá v takzvaném židovi při provozní přestávce
|
2 záběry ze skladiště, Evraz |
Zatímco kluci od posunu odstraňují drobnou závadu na voze, já se kochám stoletou
atmosférou této staré haly, kolik milionu tun železa již touto halou
prošlo? Fotit v těchto podmínkách s protisvětlem je velmi složité |
|
|
|
|
|
Nosorožec potahuje vozy Na při nakládce bram na koleji k11 |
Mobydick přivezl z Polanky šroty pro Evraz a po odstavení ze soupravy míří
do depa |
K11+stará k7 |
K11+stará k7 |
K20, válcovna mašinka uklidila vozy z 1 koleje na takzvaný zadek a jede
depo |
|
|
|
|
|
3 snímky z nakládky bram pro italského zákazníka, zde na koleji k11 mašina
potahuje 9 vozů řady Na při nakládce bram |
k11, přejezd |
Naložené vozy čekají se strojem T419 na 14 koleji až se uvolní zhlaví, po
spojení s 12 kolejí odjede souprava o 18 vozech řady Na s hmotností cca 1522
tun na Dolní nádraží |
Začátek vlečky u válcovny |
Válcovenský stroj... |
|
|
|
|
|
|
Konti jede na pancéřovou |
Ferona |
Evraz, kolej k15 |
Zamžené ráno, pohled ze stavědla II. |
|
|
|
|
|
Momentka z depa |
2x Dolní nádraží |
|
2x U ocelárny Evraz |
Ocelárna Evraz |
|
|
|
|
|
Volno na Východní... |
Mám rád tu masu 12 náprav za sebou, na stycích to je pěkný koncert.... |
Avataři na Mittalu, ten nátěr mi bude chybět..., příjde mi povedenější než
korporátní nátěr AWT |
Mittal, fíra tam asi zrovna narval 8 stupeň |
Avataři na Západním nádraží, mašina jede po soustruhu domů |
|
|
|
|
|
|
Ešus se blíží k záhlaví stanice Ostrava-Vítkovice |
|
Železný jede s prázdnýma veronama pro železo, most přes Ostravici, jasno,
-7 st.C. |
A zde již vracejí plné Veroniky aby naplnily hladový konvertor oxivitu
spol. Evraz |
|
|
|
|
|
Leden 2011, 632...šesttřidvojka sjíždí se dvěma vozy z Ferony na Dolní, po odstavení bere na
Horní brámy |
|
|
A vlak to byl pořádný, ještě že... |
660tka pomáhá na postrku |
|
|
|
|
|
2 záběry z depa z 2.1.2011, při focení před směnou jsem ještě netušil že
líný medvěd večer odmítne poslouchat a nechá mě na holičkách na Horním
nádraží |
|
V roce 2007 proběhla mimořádná přeprava parní lok. PG 600 z pomníku v
Jablůnkově-Návsí do Vítkovic |
Zde na přejezdu Sirotčí ulice
snímky z přepravy poskytl
Jirka Boháček |
A zde již na vlastní ose mezi Západním n. a depem, mašinka by jednou po
opravě do vystavovatelného stavu měla stát jako pomník před depem
Vítkovice Doprava a.s. |
|
|
|
|
|
Je 1.1.2011, válcovna nemá pomalu do čeho píchnout...polovina provozů
ještě slaví Nový rok 2011 |
|
|
2 snímky ze stavědla 1 Horního nádraží, takový unikát jako my snad už
nikde v provozu nemají...? |
|
Rok 2010
|
|
|
|
|
|
Dunkary a zima, to bude problém, vyklopíme??? |
Dolní 24 kolej... |
Pohled z wapek, Dolní nádraží |
|
Dolní, i kotle na rozpálení mají své kouzlo, alespoň pro mě... |
|
|
|
|
|
Horní, sníh nám pěkně komplikuje život |
|
|
|
Dolní |
|
|
|
|
|
Válcovenský stroj na koleji k5 |
Válcovenský stroj na koleji k5, hustě sněží, -3st.C |
Jedna z prvních jízd železného po dlouhodobém přerušení dodávek |
Šestikolák dovezl na 2 kolej zátěž pro Vítkovice, nyní odstupuje z vlaku. |
Ve stavebním... |
|
|
|
|
|
DH200, depo |
Kovárenský stroj na bývalém osobním nádraží |
Kovárenský stroj na bývalém osobním nádraží |
Kovárenský stroj na bývalém osobním nádraží |
Horní nádraží |
|
|
|
|
|
A máme tady první sníh zimy 2010, je 29.listopad. Tuhle fotku věnuji všem
klukům u posunu co opět řádně vymrznou, kluci vydržte!!!, budou i hezké
dny |
3 fotky z přeprav dumpcarů na haldu Hrabůvka |
Posunovač předpisově dle zákona o drahách na prvním sunutém voze... |
Pod Polaneckou spojkou |
Vpravo spojovací kolej Vítkovice-Mittal, uprostřed 2 spojovací kolej,
úplně vlevo kolej zvaná Výtažní, vše mezi Východním a Dolním nádražím |
|
|
|
|
|
Přesun na 2 spojovací koleji mezi Západním a Horním nádražím |
T419 s poklopem na své cestě do kovárny na Mittalu |
Přejezd na Sirotčí |
Východ na Východním nádraží na 9koleji. Pěkně se to kroutí co? |
Dolní zhlaví Východního nádraží |
|
|
|
|
|
Několik foteček pořízených před noční směnou, depo dýchá a žije i v noci
při údržbě lokomotiv. Pro ranní směnu musí být mašiny nachystány a v
pořádku. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zde vlak bramů tažen vlakovým slonem s pomocí dvojitého postrku odváží
soupravu bram do Horního nádraží. Celkový výkon všech 3 lokomotiv je asi
1800 kW, vlak má cca 1800 tun. |
Vlak bramů tažen vlakovým slonem s pomocí dvojitého postrku odváží
soupravu bram do Horního nádraží. Celkový výkon všech 3 lokomotiv je asi
1800 kW, vlak má cca 1800 tun. |
Depo, plynovka je oproti ř.729 pěkný drobeček... |
Parní mašina dovezená z Jablůnkova, úmysl je ji zrekonstruovat do
vystavovatelného stavu a umístit před depo jako pomník |
Plynovka CNG, poslední dobou kolegy přezdívaná ,,zapalovač,,!!!. |
|
|
|
|
|
742 ČD Carga odváží prázdné vozy po složení bram z 26 koleje. |
T419 na váze, přes váhu lze jet max. rychlostí 10 km/h, Lumír jede na
postrk. |
Slon na Horním |
Líný medvěd dováží další východ, po odstoupení nastoupí jako postrk pro
bramy. |
Švindl odjíždí... |
|
|
|
|
|
Švindel na 59 koleji dělá brzdu aby mohl odjet do Horního nádraží kde bude
zpracován a zvážen. |
A zde již odjíždí na plný výkon do Horního, stroj je veden nejstarším a
nejzkušenějším fírou vlečky Brusičem. |
Vlevo švindel s vlakovou T419 fouká soupravu na 59 koleji, vpravo jedoucí
stroj řady T419 vedený zkušeným Lumírem Wojtanovským jede na postrk. |
Slon zde odstupuje ze 24. koleje kde dovezl tzv. východ. Východ je slangový
výraz pro odchozí zátěž z vlečky. |
Řada
742 ČD Carga odváží prázdné vozy po složení bram z 26 koleje. |
|
|
|
|
|
Horní, 1 kolej |
Dolní, foto Martin Vym. |
A konečně nové zvíře, Slon na Horním nádraží, moc pěkná mašinka |
Chtěl tady někdo to štramberské vápno? |
Termopoklop na Západním nádraží. |
|
|
|
|
|
Zatímco 740cítka čeká na koleji h7 na poklop, řada 419 se vrací z
váhy kde odstavila prázdnou raketu... |
Cestou z Mittalu |
Vlajková loď Vítkovické dopravy, zde na Západním n. |
Drobeček zvaný Kunčičák |
Hutní, h12 |
|
|
|
|
|
Dolní |
2 noční pokusy na noční z Horního n. |
|
Cestou z haldy na Dolní nádraží |
Cestou z haldy na Dolní nádraží, máme stůj, z Dolního jede vlak na
Východní a kříží nám cestu |
|
|
|
|
|
Bramy, lije jako z konve |
Když se nedaří |
Vjíždíme na Východní |
Dolní |
Dolní |
|
|
|
|
|
Czech Raildays 2010
Důstojný reprezentant Vítkovice Doprava a.s. |
Czech Raildays 2010 |
Czech Raildays 2010
reko řady 742 pro ČD Cargo |
A již v ostrém provozu na Dolním nádraží |
Horní |
|
|
|
|
|
4 x železný |
|
|
|
Západní |
|
|
|
|
|
Západní nádraží a 4 vozy pro Feronu |
Vozy pro Feronu |
Prázdné vozy z Ferony |
|
Západní nádraží |
|
|
|
|
|
5x momentka z Horního |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Veronika v hale |
Něco z archívu, zde štramberák mezi Jistebníkem a Studénkou, léto 2007 |
Jistebník, léto 2008 |
Noční pohled na Horní nádraží, červen 2010 |
Pohled k ocelárně Evrazu |
|
|
|
|
|
Dolní, kolej 26 a špalky pro špalkárnu....foukáme vlak a čekáme na dvojitý
postrk, zátěž 2400 tun. |
Norma zátěže pro lok. řady 740 je 850 tun.
(Dolní nádraží - Východní stoupání 16 ‰) |
Mašinka bývalé řady 211, původem z DKV Cheb, nyní s motorem Liaz-Tedom s
pohonem na CNG.
Reko Vítkovice-Doprava a.s., zkušební provoz |
Řada 729 před depem |
Řada 729 před depem |
|
|
|
|
|
Deštivé ráno na Haldě Hrabůvka |
Halda Hrabůvka |
Halda Hrabůvka |
T448.088 sjíždí s haldy, kolej vlevo vedla na dnes již nepoužívanou haldu
v Hrabové |
Povodňová situace na splavu řeky Ostravice 19.5.2010, nejvyšší hladina
vody při této povodni byla předchozí den ještě o 1,5 m výše. |
|
|
Něco z mobilu... |
|
|
|
|
|
|
|
Západ sluníčka na Horním |
Západ sluníčka na Horním |
Povodeň, květen 2010, řeka Ostravice |
Povodeň, květen 2010. Most vydržel...musel, kovárna na Mittalu čeká na
ingoty |
Povodeň, květen 2010, Ostravice, pohled k ul. Rudná |
|
|
|
|
|
ŠKODA VAGONKA a. s. |
ŠKODA VAGONKA a. s.
přesuvna |
ŠKODA VAGONKA a. s. |
ŠKODA VAGONKA a. s. |
Sunutý Ešus po zkouškách z Ostravského vítkovického nádraží do výrobního
závodu ŠKODA VAGONKA a. s. |
|
|
|
|
|
Východní |
Dolní |
Horní, v pozadí budova šaten po rekonstrukci. |
Železný |
Horní nádraží, železný kvůli výluce výjimečně úvraťuje přes Horní |
|
|
|
|
|
Příjezdová skupina, kolej 22. |
Příjezdová skupina, kolej 22. |
Dolní...22 kolej, mašinka plní brzdovou soustavu vlaku vzduchem. |
Řada 729 sune dumpcary na haldu. |
Z Dolního. |
|
|
|
|
|
Momentka ze svačiny na Horním nádraží. Obě krasavice - T 448.088tka i T448.066 už spolu dlouho
nejezdily. Mimochodem, píšťala na 066 je fakt nádherná, skoro jako má
pára. Tu mašinu mám moc rád, i když její 8 stupeň moc netáhne. |
Brzké ráno na haldě v Hrabůvce |
Na Horním |
Na Horním |
Barča přiváží Ostravu, na postrku jí pomáhá čmelák. |
|
|
|
|
|
Konkurence OKD-Doprava, prázdné wapky odjíždí z Ostravy-Vítkovic sždc. |
Nádherné světlo doprovází vznik této fotky naší T419 čekající na svůj
odpolední výkon ve válcovně. |
Nádherné světlo doprovází vznik této fotky naší T419 čekající na svůj
odpolední výkon ve válcovně. |
Líný medvěd před novou halou pro výrobu kotlových stěn, novou chloubou Vítkovic.
A proč líný medvěd? 1 stupeň má výkon tak 10 kW, jakoby nebyl..., mašina
táhne tak někde od 3 stupně. |
Momentka z Dolního. |
|
|
|
|
|
Železný při cestě z Mittalu na mostě přes Ostravici v Kunčicích |
Východní nádraží |
Východní nádraží |
Ostrava-Vítkovice SŽDC |
Sunutý přesun Mittal-Západní n. |
|
|
|
|
|
Dispečerský stroj odjíždí z tzv. čistírny |
Dispečerský stroj odjíždí z tzv. čistírny |
Huť |
|
Strašidelný železný ve sněhové bouři boblíž Východního n., březen 2010 |
|
|
|
|
|
T 419. čeká na svůj výkon
ve válcovně... |
Přístavba šrotů pro huť, kolej k4, Západní n. |
Traťová zkušeně vedená Mirkem Š.
jede z depa na Horní nádraží |
Hutní stroj právě přistavuje termopoklopové vozy k naložení horkých
ingotů, huť, kolej h7 |
Hutní stroj cestou z depa, leden 2010 |
|
|
|
|
|
Depo, leden 2010 |
Horní, leden 2010 |
Horní, leden 2010 |
Horní, leden 2010 |
Horní, leden 2010 |
|
|
|
|
|
Mittal podzim 2009 |
Horní nádraží V17 |
Leden 2010, depo |
Cestou na Západní, kalamita leden 2010 |
Horní, kalamita leden 2010 |
|
|
ROK 2009 |
|
|
|
|
|
|
|
Západní nádraží, strojvedoucí
Venca Hromkovič |
Západní nádraží, kolej h5, teplota -10 st.c.
|
Štramberská |
Mittal |
Zkušený Mirek vede jistou rukou svůj stroj |
|
|
|
|
|
Mittal |
Mittal
|
Západní nádraží, k1 |
Mittal
|
Mittal
|
|
|
|
|
|
Západní nádraží |
Mittal
|
Lego s kokilou v Kairu |
Mittal
|
Mittal
|
|
|
|
|
|
Západní nádraží |
Dolní nádraží, souprava ČD se vrací po soustružení
obručí domů |
Pohled z lega na "raketu", Západní nádraží, PO huť |
22 kolej Dolní nádraží, příjezdová skupina |
Železný točí další kolečko do Mittalu |
|
|
|
|
|
22 kolej Dolní nádraží, příjezdová skupina |
Halda |
Dolní nádraží, ČD Cargo přiváží další zátěž, po "našimu", Ostrava už
jede. |
T419 |
Brejlovec na vlečce VZD, to se tak často nevidí... |
|
|
|
|
|
5tý barák? |
Ru 59, wapky pro Třinecké železárny |
Na Východním, 5 kolej |
Východní n. |
Cestou z Horního na Západní nádraží |
|
|
|
|
|
|
Hlubinný vůz VZD |
Dolní n. |
Ru 59 |
Dolní n. |
|
|
|
|
|
Pohled z ulice Ruská na Západní nádraží |
Horní nádraží |
Na Ruské |
Skládaní bramů na Horním |
Horní, váha |
|
|
|
|
|
Tohle tak mít ..... |
Na haldě v Hrabové |
Dolní nádraží |
Na haldě v Hrabové |
Na haldě v Hrabové |
|
|
|
|
|
Západní nádraží, kolejový jeřáb na
koleji h9 |
Západní nádraží, pohled k ulici Ruská |
Západní nádraží, stoupající kolej k1 vede do šamotárny |
Západní nádraží, k4, zde se vykládá šrot pro huť |
Štramberák je vytahován za Východní nádraží, kde provede
úvrať a z postrku se stane vlaková mašina....přes Ostravu-Vítkovice SŽDC
si to pak namíří do Štramberku. |
|
|
|
|
|
Pohled na Západní nádraží, vzadu vlevo provozy Těžké
mechaniky, napravo Elektrohuti |
Dumpkary na Západním nádraží |
Západní nádraží, pohled k ulici Ruská |
Mrož před hutí na koleji h9, Západní nádraží |
Železný s prázdnýma veronikama jede své další kolo na
Mittal |
|
|
|
|
|
Západní nádraží |
Opět h9 |
Jeden z ingotových vozů, momentálně bez poklopu |
Konkurence na Mittalu |
V depu Vítkovice-Doprava |
|
|
|
|
|
|
Takzvaná "vítkovická stonožka" vůz Hxn 372554 na
vlečce Mittalu
Délka vozu přes nárazníky 26,4m, 20 náprav, max. hmotnost loženého vozu je
416 tun, únosnost 260 t. Maximální povolená rychlost je 15 km/h, vůz má
překročený průjezdný průřez, přeprava povolená jen za dne po určených
kolejích vlečky. |
|
Dolní nádraží, ten most je na Rudné ulici |
Konkurence na Mittalu |
|
|
|
|
|
Vlečka Mittalu, kolej vlevo klesá ke Kunčicím, pravá je
spojovací kolej na Východní nádraží |
Sunutý přesun se blíží k Východnímu nádraží |
Na Východním |
Dolní nádraží |
Dolní nádraží |
|
|
|
|
|
Dolní nádraží, 26 kolej, bramy jsou tu, kdopak je asi
složí....? |
Dolní nádraží |
Dolní nádraží |
Dolní nádraží |
Dolní nádraží, zde se zpravidla odstavuje výchozí zátěž
pro Cargo |
|
|
|
|
|
Dolní |
Depo |
Depo |
Depo |
řada 740 (T448) |
|
|
|
|
|
T448 |
|
DH 200 |
Depo |
Depo |
|
|
|
|
|
Depo |
Depo |
Depo |
Západní nádraží |
Západní nádraží |
|
|
|
|
|
Západní nádraží, Kairo |
Západní nádraží |
Západní nádraží |
Západní nádraží |
Západní nádraží |
|
|
|
|
|
|
|
Železný na své noční cestě do
ocelárny, zde pod mostem na ulici Rudná, Západní nádraží |
Czech Raildyas 2009 |
|
|